۱۳۹۱ بهمن ۱۲, پنجشنبه

دوازدهم بهمن ماه سال نود و یک

کدهای BISS
 
 
Channel: 7°E Feed - GCP PCO HD7
Frequence: 11131:12800:V 7°E
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: 23ACDDAC30964309

***

Channel: 10°E Feed - GCSA AFCON CUP WF
Frequence: 10805:12800:V 10°E
sid+ecm: : 002C 1FFF
key: 23ACDDAC30964309

***

Channel: Global TV PALAPA
Frequence: 03934:06500:H 113°E
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: DB346473FA22FD19

***

Channel: SINEMA TV ASK HD
Frequence: 11667:08800:H 39°E
sid+ecm: : 06A4 1FFF
key: BAFFDA93441DAF10
 
http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png

بازگشت شبکه اهل بیت به هاتبرد

images (1)

شبکه دینی اهل بیت امروز در پارامتری جدید در هاتبرد ظاهر شد این شبکه چند وقت پیش قطع شده بود.
پارامتر فنی:
۱۲۵۹۷
عمودی
27500
http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png

اغاز بکار شبکه MINOR مخصوص کودکان و نوجوانان

 yahsat

شبکه مخصوص کودکان و نوجوانان در ماهواره الیاه ست شروع بکار کرد و به زبان پارسی برنامه پخش میکند .
فرمت ابین شبکه MPEG4 هست .
نام شبکه :MINOR
11881
عمودی
27500
http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png

تغییر نام تجاری شبکه های یک رسانه

 gem 


 در صورتی که تمام نگاه ها متوجه متوقف شدن پخش شبکه های رسانه ” جم ” بود و همینطور فرضیات غلط بعضی از همکاران بابت پایان پخش این رسانه برای نخستین بار خدمت شما عرض کردیم فقط استفاده از نام تجاری جم با پسوندهای مختلف مشکل بوجود امده بوده و طی شکایتی از این گروه فقط در صورت بازگشت باید تغییر نام را در شبکه های خود اعمال کنند که این موضوع امروز رسما با تغییر نام چند شبکه این رسانه به حقیقت پیوست و جایگاه ” خبرگزاری امروز ” را در بین تمام همکاران از نظر محتوا و تک رسانه ایی بودن بیش از پیش مستحکم تر کرد و سری شبکه های این رسانه با نام های گوناگون پخش خود را آغاز کردند .

۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

یازدهم بهمن ماه سال نود و یک


کدهای BISS


Channel: 10°E Feed - Ajax TV
Frequence: 11024:06111:H 10°E
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: 8900119A5632EE76

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
ONYX  فارسی در یاه ست

http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/35912248.jpg

شبکه موسیقی ONYX HD ، شبکه ای که به جای پکیج جم روی ایر رفته است و در حال حاضر پخش فیلم با زیرنویس فارسی و موسیقی را برعهده دارد در سکوت کامل روی ایر رفت.ONYX HD در یاهست به صورت FTA  پخش می شود.
12034
عمودی
۲۷۵۰۰
http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
فصل چهارم سریال اسپارتاکوس اکران شد

 http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/spartacus_war_of_the_damned_trailer.jpg

 اسپارتاکوس داستان مردی تراکیایی است که پس از سرپیچی اش در نبرد برای ارتش روم توسط رومی ها به اسارت گرفته می شود و همسر محبوبش سورا را به کنیزی می برند و آن ها را از هم جدا می کنند و سر و کارش به بردگی و مبارزات گلادیاتوری می افتد او همه چیز را فقط به یک دلیل تحمل می کند ، این که بتواند روزی دوباره همسرزیبایش را ببیند و حاضر است برای بازگشتن به آغوش همسر ش سورا، حتی با خدایان نیز بجنگداما سرنوشت برای او بازی دیگری رقم زده است.
اسپارتاکوس سریال تاریخی حماسی و اکشن بسیار قوی و خوش ساختی است که نمایش آن از ۲۲ ژانویه ی ۲۰۱۰ شروع شد. اما فص چهارم ( که به نوعی فصل رسمی سوم ) همسرِ اسپارتاکوس در یک بازیِ کثیف، بدستِ باتیاتوس کشته شد ولی اسپارتاکوس تصور میکرد قاتلِ او تعدادی راهزن بوده اند. مدتی بعد، پی بردن به حقیقتِ مرگِ همسرش باعث شد در صدد انتقام از باتیاتوس برآید و دیگر گلادیاتورها را نیز با خود هم عقیده کرد و در یک مهمانی که تمام بزرگان کاپوا در آن حضور داشتند، گلادیاتورها قیامِ خود را آغاز کردند سری جدید دو شب پیش از شبکه استارز پخش شد.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
آغاز قطع فرستنده‌های آنالوگ از سال ۱۳۹۲

 IRIBkhuzestan-LOGO


رییس سازمان صدا و سیما در پایان مراسم اختتامیه‌ دومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنان پاسخ گفت؛ ضرغامی در صحبت‌هایش بر افتتاح ۱۰ شبکه‌ تلویزیونی جدید منوط بر فراهم شدن اعتبارات لازم و همچنین مثبت بودن نظر رسانه ملی در برگزاری مناظره‌ها تاکید کرد.
رییس رسانه ملی همچنین در جمع خبرنگاران کمبود اعتبار در رسانه ملی و در انتظار بودن پروژه‌ها به دلیل فراهم کردن اعتبارات را نیز تایید کرد.
ویژه‌ برنامه‌های انتخابات و بحث دیجیتالی شدن شبکه‌ها و خارج شدن آن از حالت آنالوگ، از محور دیگر صحبت‌های ضرغامی در جمع نمایندگان رسانه‌ها بود.
*** توانمندی رسانه‌ملی برای افزایش شبکه‌ها بالاست
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ضرغامی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه تکلیف راه‌اندازی ۱۰ شبکه‌ تلویزیونی جدید با شرایط کمبود بودجه چگونه خواهد بود؟ گفت: توانمندی رسانه ملی برای افزایش شبکه‌ها چه در سیما و چه در صدا بالاست، اما افتتاح ۱۰ شبکه‌ جدید منوط بر فراهم شدن اعتبارات لازم است.
رییس رسانه ملی در ادامه با بیان اینکه رسانه ملی اکنون به دنبال بسترهای فنی لازم است، گفت: با راه‌اندازی سیستم آی‌پی تی‌وی و برخی از شبکه‌های مجازی، به یاری خدا می‌توانیم سیستم آی‌پی را راه‌اندازی کنیم که برای نمونه نیز آن را انجام داده‌ایم؛ طبیعی است که همه این توانمندی‌ها هر زمانی که اعتبارات لازم فراهم شود می‌تواند به فعلیت برسد.
***پروژه‌های تلویزیونی در انتظار تأمین اعتبار
رییس سازمان صداوسیما در بخش دیگری از پرسش‌ و پاسخ خود با خبرنگاران، درباره‌ مشکل کمبود بودجه در رسانه ملی و پاسخ‌گویی به امکانات مالی پروژه‌هایی که متوقف شده‌اند، توضیح داد: به دلیل شرایط خاص کشور و کسری بودجه که به طور جدی در کل کشور وجود دارد و همچنین کاهش منابع و مشکلات دیگری که وجود دارد، همه‌ی دستگاه‌های کشور به طور جدی مشکل اعتبارات را دارند. سازمان صدا وسیما هم از این دستگاه‌ها مستثنی نیست.
ضرغامی در این زمینه گفت: اگر بودجه‌ مصوب امسال ما را هم کامل پرداخت می‌کردند، مشکلی نداشتیم. ما یک کسری بودجه‌ی حداقل ۴۰۰ میلیارد تومانی برای انجام برنامه‌های روتین سال ۹۰ داشتیم. متاسفانه همین مقدار بودجه مصوب سال ۹۱ هم بود و به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان هم کاهش پیدا کرد و همه‌ی این مسائل در حالی است که رسانه ملی رقابت رسانه‌یی دارد و وظایف متعددی بر عهده صدا و سیما ست.
او در ادامه با اشاره به حضور ظرفیت‌های بسیار بالای هنرمندان و کارگردانان در رسانه ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های ما به دلیل اینکه اعتبارات لازم فراهم نشده است دوران انتظار را می‌گذرانند امیدواریم این شرایط خاص را برطرف کنیم . البته برای پروژه‌هایی که در دست داریم تمام تلاش‌مان این است که به موقع سرویس و اعتبارات لازم را به آنها بدهیم. به ویژه برنامه‌های نوروز و انتخاباتی که در پیش رو داریم.
ضرغامی همچنین افزود: امیدواریم شرایط مرتفع شود و آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد به فعلیت برسد و شبکه‌های صدا و سیما بتوانند استفاده لازم را داشته باشند.
***نظر رسانه ملی به برگزاری مناظره‌ها مثبت است
به گزارش ایسنا، ضرغامی در ادامه به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مناظره‌ها به پخش می‌رسند و تکلیف آنها روشن شده است یا نه؟ پاسخ داد و گفت: معتقدیم که گفت‌وگوهای دوطرفه و یا چندجانبه بین نامزدها یا طرفداران نامزدها می‌تواند به روشن‌تر شدن فضای انتخاباتی به ویژه برنامه‌های نامزدها و ایجاد شور و حس و حال بهتر برای انتخابات مفید باشد.
او ادامه داد: در این راستا طرح‌های اولیه‌ی برگزاری مناظره تلویزیونی آماده شده است. منتهی تا حد زیادی طراحی مناظره به تعداد نامزدها بستگی دارد؛ به دلیل اینکه هر نامزدی که اضافه می‌شود، این تعداد به صورت تساعدی بالا می‌رود؛ البته یکی دو جین از آنها اعلام شده‌اند که اگر این گونه شود طراحی برای مناظره به معنای خاص آن که گفت‌وگوی دو جانبه و یا چند جانبه باشد یک مقدار باید دقیق‌تر برنامه‌ریزی شود و همچنین زمان و فضای مناسب برای ارائه آن مهیا شود.
رییس رسانه ملی همچنین با بیان اینکه نظر رسانه ملی به برگزاری مناظره‌های تلویزیونی مثبت است، گفت: نهایتا تصویب همه‌ی اینها در شورای قانونی تبلیغات که زیر نظر وزیر کشور است باید به تصویب برسد و پس از تصویب عملیاتی خواهد شد.
*** آغاز تولید ویژه‌ برنامه‌های انتخابات از اسفند ماه
بحث‌های مربوط به آغاز تولید ویژه برنامه‌های انتخاباتی از دیگر مواردی بود که رییس سازمان صدا و سیما درباره‌ی آن توضیح داد.
ضرغامی در این زمینه گفت: ویژه برنامه‌های مخصوص انتخابات هم در صدا، هم در سیما و هم در شبکه‌های استانی در حال تولید است و از اسفند ماه آغاز می‌شود. در تعطیلات عید هم ادامه خواهد داشت و پس از تعطیلات با حجم بیشتر در یک جدول دقیق‌تر و توزیع مناسب با رویکردها، اهداف و ساختار مختلف تا روز انتخابات عملیاتی خواهد شد.
*** ۷۰ درصد کشور از پوشش دیجتیالی برخوردارند/فرستنده‌های آنالوگ قطع می‌شود
به گزارش ایسنا، بحث دیجیتالی شدن شبکه‌ها و خارج شدن آن از حالت آنالوگ از دیگر محورهای صحبت ضرغامی بود.
رییس رسانه ملی در پایان در این زمینه گفت: تقریبا نزدیک به ۷۰ درصد کشور از پوشش دیجیتالی برخوردارند و این در حالی است که همزمان سرویس آنالوگ هم داده می‌شود؛ البته به عنوان شروع کار فرستنده‌ی آنالوگ الوند را با اعلام قبلی قطع کرده‌ایم. مشکلی هم در این زمینه پیش نیامد. به دلیل اینکه مردم در تهران از گیرنده دیجیتال استفاده می‌کنند یا اگر فرستنده آنها آنالوگ است از فرستنده‌های دیگر مثل جماران کمک می‌گیرند.
ضرغامی با اعلام خبر اینکه از سال ۹۲ قرار است با یک برنامه‌ی زمان‌بندی شده‌ی مشخص که از قبل اعلام خواهد شد، آرام آرام فرستنده‌های آنالوگ را خاموش می‌کنیم تا مردم از همان شبکه دیجیتال استفاده کنند، افزود: ارائه‌ی دو سرویس موازی آنالوگ و دیجیتال برای رسانه ملی هزینه‌های زیادی در بر دارد اما فعلا به علت همراهی با مردم و اینکه به هر حال تعدادی از افراد هستند که هنوز نتوانسته‌اند از امکان دیجیتال استفاده فعلا امکان آنالوگ برقرار است و از سال ۹۲ با یک برنامه مشخص قطع فرستنده‌های آنالوگ آغاز می‌شود. 

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
رییس سازمان صدا و سیما: ماهیت تلویزیون به‌زودی عوض می‌شود

 irib_logo


رییس سازمان صدا و سیما در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم حاضر شد و خطاب به حاضران در سالن گفت: امشب نمی‌خواهیم برای خودمان نوشابه باز کنیم، بلکه می‌خواهیم خودمانی‌تر صحبت کنیم و ببینیم کارمان در تلویزیون چیست.
به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید عزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه مردم با تلویزیون زندگی می‌کنند و تلویزیون باید تلاش کند تمام نیازهای مخطبانش را برطرف کند، ادامه داد: شادی و غم مردم دنیا با تلویزیون است و روز و شبشان با آن می‌گذرد؛ بنابراین تلویزیون تلاش می‌کند تا همه‌ نیازهای مخاطبانش را برطرف کرده و نیز برنامه‌های جذاب‌تر و بهتری را تدارک ببیند. تلویزیون برای مردم خیلی نقش دارد.
در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما با ابراز خوشحالی از اینکه اختتامیه دومین دوره از جشنواره تلویزیونی جام جم با شب میلاد حضرت محمد(ص) مصادف شده است، خاطرنشان کرد: امشب شب بزرگی است؛ همین که دوربین چرخ می‌خورد و من چهره‌های باسابقه‌ی هنرمندان را می‌بینم. پشت هر یک از این چهره‌ها یک دنیا و عمری از خدمت و تلاش صادقانه به فرهنگ و هنر کشور را می‌بینم و خوشحالم از اینکه این جلسه به حضور چهار خانواده شهید مزین شده است؛ شهدایی که هر یک از آنها مشعلی فروزان هستند. شخصیت‌های عظیمی که در دوره‌ی خودشان حماسه‌ها آفریدند و من امشب را یک جشن بزرگ برای خانواده سیما تلقی می‌کنم؛ جشنی که شما چهره‌های باسابقه و ارزشمند دور هم جمع شده‌اید.
*** فعلا توانمان همین ۲۰ شبکه تلویزیونی است
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی هنرمندان،‌ برنامه‌سازان ‌و تمام کسانی که در برگزاری جشنواره جام‌جم زحمت کشیدند، خاطرنشان کرد: از همه‌ی آنهایی که زحمتشان شبانه‌روزی است و ده‌ها شبکه تلویزیونی جمهوری اسلامی را اداره می‌کنند کمال تشکر را دارم. در این جا باید بگویم فعلا توان ما در همین ۲۰ شبکه تلویزیونی است اما ان‌شاء‌الله در آینده به تعداد شبکه‌هایمان اضافه می‌کنیم. جا دارد در همین جا از آقای فرجی به عنوان دبیر جشنواره تشکر ویژه داشته باشم چرا که ایشان لیاقت نشان دادند و تا همین حالا جشنواره را به خوبی اداره کردند.
ضرغامی در ادامه‌ی سخنانش با استناد به آیه‌ای از سوره توبه به عبادت پیامبر و دلسوزی‌اش برای مردم اشاره کرد و گفت: رسانه‌ی ما رسانه‌ی بزرگی است و ما باید توکلمان به خدا باشد. اگر ما امروز به عنوان سیمای جمهوری اسلامی ایران راه پیامبرمان را ادامه می‌دهیم و اگر امروز آنتن شبکه‌هایمان ندای اسلام می‌دهند، تمامی اینها برآمده از خون شهداست.
او تاکید کرد: مخاطبان ما جهانی هستند ولی ما باید جذب مخاطبانمان را آن طور که خدا می‌خواهد و با رضایت پروردگار انجام دهیم. مبادا به خاطر یک نگرش مثل جذب مخاطب بیشتر و یا روی آوردن قشر خاص، با بی‌دینی مخاطبانمان را به خودمان جذب کنیم. این مسائل برای ما مهم نیستند؛ چرا که در آن جایی برکت کارمان معلوم می‌شود و مردم هم از ما استقبال می‌کنند که حرف حساب داشته باشیم. تمامی فعالیت‌های ما در عرصه‌ی رسانه باید یک نشانه باشد، چرا که اگر علامت و نشانه‌ای نداشته باشند، مردم راه را اشتباهی می‌روند؛ لذا زمانی که ما یک کاری را برای مردم می‌سازیم باید در گام نخست خودمان آن اثر را از دور نگاه کنیم و ببینیم آیا کسی این اثر را می‌بیند هدایت می‌شود؟ منحرف می‌شود؟ و یا دچار ابهام می‌شود. ما موظف هستیم این مسائل را در رسانه رعایت بکنیم.
*** اختتامیه دومین جشنواره تلوبزیونی جام جم
ضرغامی با اظهار خوشحالی از اینکه هنرمندان در رسانه کارنامه‌های خوبی را برای خود دارند، به سخنانش ادامه داد و گفت: خدا را شکر تمامی شما هنرمندان کارنامه‌های خوبی را برای خودتان ثبت کرده‌اید اما باید بدانید که در نهایت تضمین مخاطبان با پروردگار است؛ مگر همه چیز تضمینش با ماست؟ در این جا باید بگویم تضمین با جای دیگر است و ما فقط یک وسیله هستیم.
وی با اشاره به سریال مسعود جعفری جوزانی با عنوان «در چشم باد»، یادآور شد: به عنوان مثال من در این جمع که آقای جعفری جوزانی را دیدم یاد کار ترکیبی و درام دفاع مقدسش افتادم که خودش گفته بود من عاشق شخصیت شهید باقری هستم. اما برخی‌ها متاسفانه یکسری قضاوت‌هایی به این اثر داشتند و اعتقادشان بر این بود که شاید شعارزده باشد اما زمانی که کار انجام شد دیدیم که فوق‌العاده نتیجه‌اش بالا رفت و یکی از نقطه‌نظرات قصه‌های «در چشم باد» دخیل شدن مستند با کار نمایشی است؛ بنابراین در اینجا باید بگویم هیچ هنرمندی مثل خودش نمی‌داند که با چه هدفی و برای چه کسی اثری را می‌سازد.
*** برنامه‌سازان خارج از هرگونه نگرانی کارشان را انجام دهند
رییس صداوسیما با اشاره به فضای مجازی در رسانه‌ها تاکید کرد: تقاضا دارم از تمامی هنرمندان و برنامه‌سازان عرصه رسانه که خارج از هرگونه نگرانی کارشان را انجام دهند و به ویژه امروز که فضای مجازی وارد کارها شده است، مراقب باشند. گاهی با تعداد کامنت‌ها و پیام‌هایی که طراحی می‌شود فکر می‌کنیم واقعا یک اتفاقی افتاده است، در حالی که اینطور نیست فضای مجازی می‌آید و مقابل ما را می‌گیرد و ما باید در مقابل این فضا اعتماد به نفس و توکل به خدا داشته باشیم و کارمان را با این دو مورد پیش ببریم.
همچنین ضرغامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در عرصه رسانه باید به افراد فرصت داد، خاطرنشان کرد: در این مراسم حیفم آمد که راجع به شخصیت عمار جمله‌ای نگویم. عمار یک شخصیت استثنایی در تاریخ شناخته شده است. امروزه این شخصیت در جامعه‌ی ما خیلی خوب شناخته شده است. عمار کسی بود که خداوند به وی فرصت دارد تا خودش و پدر و مادرش اسلام آوردند. در این جا می‌خواهم بگویم گاهی پیش می‌آید که فردی یک کار خوبی انجام می‌دهد و برداشت بدی از آن می‌شود و بالعکس که من فکر می‌کنم باید به همه فرصت داد و معتقدم که در این زمینه هنرمندان باید راه را باز کنند. در برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد و برخی‌ها کارهایی می‌کنند که پیش خودشان فکر می‌کنند باید بروند و بمیرند. اما حقیقت این طور نیست بلکه باید به آنها فرصت داد.
*** تلویزیون هوشمند به خانه‌ها می‌آید
همچنین وی خطاب به مردم و همه کسانی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم حضور داشتند نوید اتفاقات نو و جدیدی را در تلویزیون داد و گفت: ما امشب برای جشنواره تلویزیونی دور یکدیگر جمع شده‌ایم تلویزیونی که در آینده قرار است با آن مواجه شویم دیگر تلویزیونی نیست که حال شاهد آن هستیم چرا که قرار است به زودی ماهیت آن عوض شود. صداوسیما برای راه‌اندازی چنین طرحی خودش را آماده کرده تا یک تلویزیون هوشمند به خانه‌های مردم بیاورد و ممکن است این اتفاق سال آینده یا دو سال دیگر به طور رسمی انجام شود.
وی افزود: در تلویزیون مجموعه‌ای از خدمات تدارک دیده شود که تمامی نیازهای مخاطبان را فراهم می‌کند. صفحه‌ای به عنوان «ap media» به شکل آزمایشی نصب شده است و خیلی هم برایمان مهم است که این طرح در آینده استفاده شود؛ چرا که ما باید بتوانیم داشته‌هایمان را به شکل بسته‌بندی روی سیستم‌های دیجیتال به شکل ap media قرار دهیم؛ به عنوان مثال سریال «پایتخت» که مدتی است از شبکه تماشا به روی آنتن می‌رود، اگر سکانس‌های مربوط به خواستگاری شیرین این مجموعه در پشت کامیون را می‌خواهیم جست وجو کنیم کلمه خواستگاری را سرچ می‌کنیم سپس چندین مجموعه روی صفحه می‌آید و ما اثری را که می‌خواهیم انتخاب می‌کنیم.
*** اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم
او سپس درباره‌ی سریال پایتخت اینگونه گفت: کار آقای سیروس مقدم واقعا شاهکار بود؛ چرا که آدم با چند بار دیدن خنده‌اش قطع نمی‌شود.
ضرغامی در پایان صحبت‌های خود با ابراز نگرانی از اینکه امیدواریم بسته‌بندی ضعیف کشورمان خودش را در طرح آی‌پی مدیا نشان ندهد، گفت: ما به سرعت به سمت اجرای این طرح برای تلویزیون می‌رویم اما نگرانم از اینکه به لحاظ بسته‌بندی در کشورمان که کمی ضعیف هستیم در اجرای این طرح هم این ضعیف بودن خودش را نشان دهد که امیدواریم به یاری خدا که این طرح که ثمره تلاش و زحمات همکاران رسانه‌یی است بتواند از جذاب‌ترین ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران باشد.
به گزارش ایسنا، اختتامیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم شامگاه گذشته، دوشنبه (۹ بهمن ماه) مصادف با شب میلاد حضرت محمد(ص) با حضور رییس صدا و سیما‌، معاون سیما ، جمعی از مدیران،‌ هنرمندان و همچنین داوران جشنواره برگزار و برترین‌های این دوره از جشنواره در بخش‌های سریال‌، فیلم،‌ مسابقه و برنامه کودک و نوجوان معرفی شدند.