۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

دهم بهمن ماه سال نود و یک

درخلوت شب آمنه زیبا پسري زاد تنها نه پسر بربشریت پدري زاد در فتنه بیدادگران دادگري زاد چشم همه روشن كه چه قرص قمري زاد میلادحضرت رسول اكرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) مبارك باد.



http://harimeyas.com/wp-content/uploads/2012/02/es12.jpg

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
تلویزیون یکپارچه علیه مدیری!

 http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/149998_137574966403213_1384364261_n.jpg

نه، این رشته سر دراز دارد! اگر کامران نجف‌زاده در بخش «صرفاً جهت اطلاع» خبر ۳۰: ۲۰ پنجشنبه گذشته مهران مدیری را بابت وعده جایزه‌هایی که در «قهوه تلخ» داد و به آنها عمل نکرد، سرزنش و هجو می‌کند، تردید نکنید که دلش چندان برای مردمی‌ که از این ناحیه سر کار رفتند، نسوخته است یا اگر در گزارش تولیدی واحد مرکزی خبر دیالوگ «من اشتباهی بودم» مدیری در «مرد هزار چهره» با طعنه علیه خود او استفاده می‌شود. همین طور وقتی صدا و سیما از پخش تیزرهای تبلیغاتی سریال‌های ویدئویی مدیری سرباز می‌زند و به ارگان‌های مطبوعاتی‌اش هم سفارش می‌کند از پوشش آنها خودداری کنند. حتی همین اواخر وقتی هیچ نامی ‌از آثار مدیری در میان تولیدات بخش سریال‌های طنز تلویزیونی جشنواره جام جم دیده نمی‌شود و مجید زین العابدین دبیر این بخش و مدیر تازه منصوب شبکه سه ، تلویحاً دلیل آن را «عدم امکان برنده شدن ذکر می‌کند»

البته مدیری پهلوان زمین خورده نیست که دوستان صدا و سیمایی با این اعتماد به نفس به او لگد می‌زنند و ما نیز قصد قبح زدایی از بدقولی او و گروهش در جریان عمل نکردن به وعده‌های داده شده در «قهوه تلخ» را نداریم. اما هر عاقلی می‌تواند این نکته را درک کند که مواجهه‌های اخیر رسانه ملی با عزیزدردانه و چهره محبوب روزهای قدیمش ریشه در کجا دارد. به ویژه حالا که تلویزیون از حیث ساخت و نمایش آثار طنز ـ آن هم به قول معاون سیما «طنز فاخر» ـ روزهای خوشی را تجربه نمی‌کند. شاید این برخوردهای تخریبی حتی با توزیع سریال ویدئویی جدید مدیری، «ویلای من» در شبکه نمایش خانگی، شکل پررنگ‌تری نیز به خود گرفته باشند. اما مردی که در رأس آثاری چون «ساعت خوش»، «پاورچین»، «جایزه بزرگ»، «مرد هزار چهره» و شماری از شیرین‌ترین خاطرات تلویزیونی ما را رقم زده، امروز در حالی مغضوب واقع شده که بخش عمده‌ای از دلایل غیبت طولانی‌اش از روی آنتن، تقصیر خودش نیست. البته اگر هم قصور از سوی او بوده، تلویزیونی‌ها کمترین قدمی ‌برای دلجویی از او و زمینه‌چینی برای بازگشتش بر نداشتند تا دست کم با نتیجه آن در خروجی شبکه‌ها، مشغول پز دادن شوند.

مدیری بد یا خوب، امروز به هر دلیلی دستش از آنتن کوتاه شده و این رسم جوانمردی نیست که تلویزیون با یکی از مهم‌ترین مهره‌های دیروز خود، این طور با بی مهری و تمسخر رفتار کند. کمی ‌قدرشناسی هم چیز بدی نیست!

منبع : بانی فیلم

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


واکنش صداوسیما به پخش فیلم ضدایرانی

 irib_logo

سینما پرس: سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما درباره خبرهای منتشر شده در ارتباط با پخش فیلم آرگو از شبکه نمایش گفت: مسؤولان سیما در این خصوص به پخش کلی این فیلم اشاره نکرده‌اند بلکه از نقد و بررسی آن سخن گفته‌اند.

سهرابی افزود: شبکه نمایش سیما در حال تدارک برنامه‌ای تحت عنوان “چشم‌بندان” است که در آن به اهداف پشت پرده‌ نظام تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب برای استیلا بر افکار عمومی جهانیان می‌پردازد.

در این برنامه فیلم‌های «۳۰۰»، «پرسپولیس» و «آرگو» با حضور صاحب‌نظران سینما و کارشناسان رسانه نقد و بررسی می‌شود.

وی افزود: اطلاعات دریافتی ما از گروه تولید برنامه‌های شبکه نمایش حاکی است برنامه «چشم‌بندان» پس از دهه فجر از ۲۳ بهمن در روزهای فرد ساعت ۲۲ و ۴۰ تا ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود و تکرار آن در روز بعد ساعات هشت و ۴۰ دقیقه خواهد بود. این برنامه همچنین در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه بازپخش می‌شود.

آرگو” یک فیلم ضد ایرانی است که در آن تلاش چند مامور خارجی برای فرار از ایران روایت می شود.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


آغاز پخش آزمایشی شبکه مستقل سیمای کیش

 egxj49aaj8tspwu6ebp

هم‌زمان با میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ص) پخش آزمایشی شبکه مستقل کیش آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید عبدالرضا کیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز کیش با اعلام این خبر گفت: از تاریخ یاد شده پخش سیمای مرکز کیش از روی سیستم آنالوگ قطع و با ۶ ساعت برنامه روی سامانه دیجیتال قابل دریافت است.

وی افزود: براساس نظر سنجی به عمل آمده توسط واحد آموزش و پژوهش مرکز و برابر با خواست اکثریت کیشوندان، ساعت شروع برنامه‌ها ۱۵ تعیین شده و در ساعت ۲۱ به پایان خواهد رسید. سیدعبدالرضا کیا با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته برای تنظیم کنداکتور برنامه‌ها اظهارداشت: طراحی برنامه‌های شبکه کیش بر اساس نیازهای کیشوندان محترم در قالب برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده از قبیل تله فیلم، فیلم‌های سینمایی منتخب، سریال‌های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های کودک و نوجوان، برنامه‌های اجتماعی و خانوادگی، جدیدترین مستندهای ایران و جهان و برنامه‌های ویژه جزیره کیش با مشارکت فعال کیشوندان محترم صورت گرفته و با کنداکتور جدید و مورد پسند عموم مردم پخش خواهد شد.

ضمنا پخش شبکه کیش روی سامانه دیجیتال بوده و برای دریافت این شبکه داشتن گیرنده دیجیتال تلویزیونی یا ست آپ باکس الزامی است.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png



مجموعه مستند «کمیته مشترک» با محوریت سازمان ساواک در ایام دهه فجر

 savak2

مجموعه مستند «کمیته مشترک» با محوریت سازمان ساواک در ایام دهه فجر -۱۲ تا ۲۲ بهمن- از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مستند «کمیته مشترک» در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای نگاهی متفاوت به سیستم امنیتی شاه می‌پردازد به شکلی که با دهها نفر از اعضا ساواک و بازجوها و حتی رهبر تیم عملیات ساواک در آن مصاحبه شده  است.

بنا براین گزارش در این مستند، بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب، شکنجه‌گر و شکنجه شده روبه روی هم قرار گرفته و بسیاری از ناگفته‌های سیستم امنیتی به این فاش می‌شود.

ایمان گودرزی در این باره به فارس گفت: ما با سختی زیاد توانستیم تعدادی از شکنجه‌گران و شکنجه شده در سازمان ساواک را پیدا کنیم و آن‌ها در همان مکان شکنجه با یکدیگر رو به رو کنیم.

وی در ادامه افزود: در این مستند شکنجه‌گران بدون هیچ پوشش استتاری -شطرنجی شدن چهره و - رو به روی دوربین ما قرار می‌گیرند و به افشاگری فعالیت‌ سازمان ساواک می‌پردازند.

این کارگردان درباره انگیزه ساخت این مستند گفت: یکی از دلایل ساخت «کمیته مشترک، چاپ کتاب «در دامگه حادثه» نوشته مدیر کل اداره سوم ساواک بود که در آن به تطهیر این سازمان پرداخته است.

گودرزی خاطر نشان کرد: «کمیته مشترک» یک مستند بازسازی است و بسیاری از این صحنه‌های مربوط به شکنجه بازسازی شده است، البته این کار با موسسه راهبردی دیده‌بان تولید شده است و بنده از مدیریت این موسسه و قاسم حسن‌پور رئیس موزه عبرت ایران سپاسگزارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر