۱۳۹۱ بهمن ۶, جمعه

ششم بهمن ماه سال نود و یک

سرانجام شبکه جم بازگشت

http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2012/09/GEM-HD.jpg

همانگونه که برای نخستین بار خدمت شما بازگشت این شبکه ها را وعده داده بودیم ساعاتی پیش شبکه جم در ماهواره یوتلست هاتبرد و سپس پس از آن در ماهواره عربی الیاه ست پخش خود را آغاز کرد . فعلا تا چند روز آینده منتظرباشید تا دیگر شبکه های این رسانه به روال عادی برنامه های خود بپردازند . دقایقی قبل از حالت کالبیر خارج و فعلا بعضی از شیکه های اچ دی این مجموعه  که تغییر نام دادند وصل  هستند و  سریال حریم سلطان از شتبه مانند قبل ساعت ۲۲ پخش می شود .

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png

قانون منع استفاده از ماهواره‌ تغییر می‌کند

 sat

 به نقل از آژانس خبری روز(دی نا) سید جلال یحیی زاده گفت: قانون مربوط به ماهواره‌ها قطعا نیازمند تغییر است اما بعید می‌دانم این تغییر تا دو سه ماه آینده و به این زودی‌ها اتفاق بیفتد.سید جلال یحیی زاده نماینده مردم یزد در مجلس در گفت و گو با شبکه ایران در مورد قانون مربوط به ماهواره گفت: جلسه روز یک شنبه کمیسیون فرهنگی مربوط به همین موضوع بود و به همین خاطر از دستگاه‌های مرتبط با این موضوع مانند وزارت فرهنگ و ارشاد، نیروی انتظامی، دادگستری و صدا و سیما نمایندگانی حضور داشتند و ابعاد مختلف این قانون را مورد بررسی قرار دادند.
یحیی زاده در ادامه افزود: نتیجه جلسه این بود که قانون فعلی در ارتباط با ماهواره‌ها از بازدارندگی کافی برخوردار نیست.
وی همچنین گفت: از دیگر موضوعاتی که در این باره مطرح شد این بود که چرا ما نتوانسته‌ایم در این باره موفق عمل کنیم، آیا استفاده روز افزون از شبکه‌های ماهواره ای در میان خانواده‌های ایرانی به این موضوع باز می‌گردد که قانون مربوط به ماهواره ها دارای نقص است و یا این که نیروی انتظامی در انجام وظیفه خود کوتاهی نموده و یا بودجه و اعتبار کافی در این باره صرف نشده است.
نماینده یزد با بیان این مطلب که این قانون نیازمند بازنگری مجدد است افزود: معتقدیم برای کم کردن تمایل جامعه به استفاده از برنامه های ماهواره ای نیازمند کار فرهنگی در جامعه هستیم و قانون منع استفاده از ماهواره تنها جوابگو نخواهد بود، از سوی دیگر صدا و سیما نیز باید تقویت شود تا بتواند برنامه های پرمخاطب تولید کند.
وی در مورد استفاده از برخی برنامه های ماهواره در صدا و سیما گفت: این بجث از مدت ها پیش مطرح بوده به عنوان مثال کشورهایی چون مالزی تجربه چنین کاری را داشته اند و البته موفق هم بوده است.
یحیی زاده در ادامه گفته های خود افزود: در این ارتباط آمادگی لازم وجود دارد منتها نیازمند حمایت های مادی و معنوی و برنامه ریزی دقیق تر مسئولان مرتبط هستیم.
وی همچنین گفت: البته بعید می دانم تغییرات مربوط به قانون ماهواره به تابستان امسال وصال دهد چرا که مجلس هشتم در چهارمین سال فعالیت خود به سر می برد و حجم کارهای باقیمانده زیاد است، به همین خاطر بعید می دانم این تغییرات در چند ماه آینده اتفاق بیفتد مگر این که یک نگاه اورژانسی در این باره مطرح شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از بررسی قانون جامع رسانه خبر داد و گفت: این قانون با بیش از ۲۰۰ ماده به عنوان یک قانون ضروری در دستور کار مجلس قرار دارد و بنا داریم تا طبق اصل ۸۵ قانون اساسی آن را مطرح کنیم.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز سمنان منصوب شد

irib_logo

با حکم سید عزت‌الله ضرغامی، عبدالمحمد منتظر حجت به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز سمنان منصوب شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید این مرکز امروز؛ پنجشنبه (پنجم بهمن ماه) در مرکز سمنان برگزار شود.
عبدالمحمد منتظر حجت دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی کار در سازمان را با تهیه‌کنندگی تلویزیون در مرکز اصفهان آغاز کرد.
منتظر حجت در طول خدمت در سازمان در سمت های مدیر تولید و معاونت سیمای مرکز یزدو قائم مقامی مرکز کرمانشاه انجام وظیفه کرده است.
تهیه‌کنندگی سریال‌های به خاطر من، پرونده بدون نام، فیلم داستانی لباس عید و مستندهای کاروانسراهای استان اصفهان، چشم ناز و ریشه ها در کارنامه برنامه سازی منتظر حجت به چشم می خورد.
کسب عنوان معاونت سیمای برتر در بخش سریال سازی و مستند سازی و همچنین در تولید برنامه های ترکیبی از جشنواره های تولیدات مراکز مازندران و فارس از افتخارات مدیرکل جدید مرکز سمنان است.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png



پخش برنامه‌ طنز «خنده بازار»، ویژه‌ی دهه فجر از پنجشنبه (پنجم بهمن ماه) آغاز می‌شود

 n00077194-b

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، برنامه «خنده بازار» در قالب ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز آماده پخش شده است و امشب (پنجشنبه) استثنا ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه سه می‌رود.
این برنامه از روزهای بعد پس از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.
«خنده بازار» هر شب حدود ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۸ خواهد بود.
این مجموعه طنز اجتماعی به معضلات جامعه می‌پردازد و شامل بخش‌های اداره مشکل باز کنی، نشریه زرد، مرکز حال و احوال، مناظره، تبلیغات و .. است.


http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


گزارش فیلم‌های آخر هفته در تلویزیون ۵ و ۶ بهمن ماه ۱۳۹۱

IRIBkhuzestan-LOGO

متن به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی سیما، شبکه های تلویزیونی برای این آخر هفته مصادف با روزهای ابتدایی بهمن ماه ( پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن ماه) مجموعه ای از فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن با عناوینی همچون « فساد دولتی » ، « خورشید »، «نهنگ آزاد ۱ » ، « سارا کوچولو » ،« به صرف شربت و شیرینی » ، « کوکی »، « نقطه آغاز » ، « رایزن عشق»، « مدرسه پیر مردها »، « یا ما کاسی »، « جنت ۲ »، « قبر مشترک » ، « حرفه ای ها » ، « دروازه آتش » ، « باغ های کندلوس » ، « یک زندگی ساده »، « نهنگ آزاد ۲ »، « منظره شناور »، «دارا و ندار » ، «حکایت دوستان » ، « غلامرضا »، « فقط بیست » و « فریدون مهربان است» را برای پخش تدارک دیده اند.

شـبـکـه یــک
فیلم سینمایی « فساد دولتی » به کارگردانی کیو مننینگ ، محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا ، پنج شنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود .
داستان فیلم با بازی مایکل مادسن و لی میجرز از این قرار است که: ” استنلی روهامبا ” پسر رئیس جمهور “مامبر” واقع در آفریقای مرکزی در آمریکا تحصیل می کند . او در دوره کار آموزی به ستاد انتخابی یکی از سناتور های ایالت تگزاس معرفی می شود و در آنجا متوجه اقدامات ” جان موردایر “، سناتور آمریکایی ، علیه کشورش “مامبر ” و پدرش می شود . پس تلاش می کند با انتشار اطلاعات مور دایر در وب سایت شخصی خود به بیان واقعیت های مربوط به کشورش در رابطه با روابط اقتصادی مستکبرانه و غیر منصفانه پرداخته و سعی می کند تا چهره حقیقی سیاست مداران آمریکا را در مقابل کشورهای مستضعف بر ملا سازد .
فیلم تلویزیونی « خورشید » به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی حسن کلامی جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود .
در خلاصه داستان فیلم آمده : جوانی بیست و سه ( نریمان ) برای ازدواج با دختر دلخواهش ( خورشید ) نیاز به چند میلیون پول دارد که هرچه سعی می کند نمی تواند آن را فراهم کند . او درگیر ماجرای قتل همسر صاحبکارش ( جوانمرد ) می شود و در ازای مبلغ پولی قتلی که در حقیقت دختر صاحبکارش انجام داده است را بر عهده می گیرد ، صاحبکار در ابتدا نمی تواند رضایت خانواده مقتول ( گلی ) را جلب کند و ماجراهایی می‌آفریند امّا در نهایت
سارا همتی، لیلی باستانی و عرفان ابراهیمی در این فیلم از تولیدات سال ۹۰ مرکز سیما فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شـبـکـه دو
فیلم سینمایی « نهنگ آزاد ۱ » به کارگردانی سیمون وینسر و تهیه کنندگی لورن شولر دونرو جینی لئو، توگند، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال ۱۹۹۳ آمریکا و فرانسه آمده : یک مرد ماهیگیر یک نهنگ جوان را از پدر و مادرش جدا کرده و به حوضچه ای می آورد. در این بین جیسی که مجبور به تمیز کردن محوطه حوضچه شده است با نهنگ دوست شده و به او حقه هایی یاد می دهد که مربی نهنگ ها قادر به آموزش آن نبوده است. در این بین جیسی تلاش می کند تا نهنگ را فراری دهد و بالاخره
جیسون جیمز ریچر، لوری پتی، جین اتکینسون در این فیلم سینمایی بازی کرده اند.
فیلم سینمایی « سارا کوچولو » به کارگردانی آلفونسو کوارون ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
داستان این فیلم درباره دختری به نام سارا است که پدرش کاپیتان کشتی است و اکنون با شروع شدن جنگ مجبور است تا سارا را به مدرسه شبانه روزی برده تا در این مدت در نبود پدر به تحصیل خود ادامه دهد. چند وقتی از رفتن سارا به مدرسه می گذرد و او با بچه ها کاملاً ُاخت شده و با داستان هایی که برایشان تعریف می‌کند، همه را مجذوب خود کرده است، تا اینکه در روز تولد سارا یکی از دوستان پدرش خبر کشته شدن پدر را به مدیر مدرسه خانم مینچین می رساند و خانم مینچین که خود را به خاطر مخارج جشن تولد متضرر دیده، با سارا برخورد تندی می کند و او را به اتاق زیر شیروانی انتقال می دهد تا از آن به بعد خود را برای کار در مدرسه آمده کند.
لیزل متیوس، الینور برون و راستی شویمر در این فیلم محصول سال ۱۹۹۵ آمریکا به تهیه کنندگی مارک جانسون ساخته شده است.
فیلم تلویزیونی « به صرف شربت و شیرینی » ‌به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی هادی مقدم‌دوست ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۲۱ از برنامه « سینما جام جم » روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
عباس غزالی، نفیسه روشن، عزت الله مهرآوران و فرهاد شریفی به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم از تولیدات سال ۹۰ شبکه دو سیما ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه داستان فیلم آمده : امید و فیروزه با هم به یک تئاتر رفته اند ، به نام ” به صرف شربت و شیرینی” داستان تاثیرگذار آن تئاتر روی فیروزه اثری جدی می گذارد. فیروزه هم مانند زن و شوهر آن تئاتر تصمیم می‌گیرد که یک عروسی ساده و ارزان بگیرد و برای بقیه پول هایشان که قرار است اضافه بیاید تصمیم های خیرخواهانه دیگری می گیرد، اما امید که روحیاتش شبیه روحیات فیروزه نیست از این تصمیم می ترسد. او می‌ترسد مورد سرزنش و ملامت دیگران قرار بگیرد، فیروزه با این تصمیم پیش می رود در حالی که امید سعی می کند او را
فیلم سینمایی « کوکی » جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۷:۳۰ در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
فیلم در مورد دنیای خیالی کودکان برای عروسک هاست . آندورا یک خرس عروسکی کوچک دارد که مادرش به خاطر اینکه کهنه شده آن را دور می ریزد. آندورا آرزو می کند که بلایی سر عروسکش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می شود زمانی که غلطکی در حال له کردن زباله ها می باشد، خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار کند. او به دنیای عروسک های کهنه و یا ساخته شده با زباله می رود و در آنجا وقتی تصمیم می گیرد تا با دشمن دوستانش بجنگد تبدیل به قهرمان می شود. خرس در عین حال تلاش می کند تا نزد آندورا برگردد که
فیلم سینمایی « کوکی » محصول سال ۲۰۱۰ جمهوری چک، به کارگردانی یان سوراک و تهیه کنندگی اریک آبراهام ساخته شده است.
فیلم سینمایی « نقطه آغاز » به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محسن طباطبائی پور ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت .
داستان فیلم با بازی مهدی سلوکی، مهدی فقیه، مهران رجبی و محمدعلی میاندار از این قرار است که : با فوت شدن استاد آقامیرزا منبت کاری در اصفهان اختلافی بین وارثان به وجود می آید. آنان در پی راه اندازی دوباره کارگاه هستند که وارثان جدیدی از راه می رسند ….
«نقطه آغاز » از تولیدات سال ۹۰ مرکز سیما فیلم در ژانر حادثه ای ساخته شده است.
فیلم تلویزیونی « رایزن عشق » جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۲۱ در قالب « سینما جام جم » روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
در این فیلم به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی خواهید دید: امیر حسین رایزن فرهنگی ایران در یکی از کشورهاست که مهشید نیز از آشنایان سابق او در آن کشور مشغول به کار است. مهشید با جلب اعتماد خانواده امیرحسین سعی در کسب اطلاعات محرمانه از او دارد، ولی
فیلم سینمایی « مدرسه پیر مردها » جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی و به کارگردانی علی سجادی حسینی آمده : پسرهای آقای پاک نهاد مؤسس مدرسه ناشنوایان به بهانه این که پدر به خارج از کشور رفته است ، می خواهند ساختمان قدیمی مدرسه را خراب کنند و جای آن پاساژ بنا کنند. نوه پیشکار آقای پاک نهاد برحسب تصادف در می یابد که او برخلاف گفته پسرانش در جایی نگهداری می شود که به نظر می رسد که مدرسه پیرمردها باشد. فسقلی با پنهان شدن در اتومبیل پسرهای پاک نهاد سر از یک آسایشگاه سالمندان در می آورد. فسقلی با کمک پیرمردان ساکن آسایشگاه و سرآشپز آنجا تصمیم به نجات

شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی « یاماکاسی » با بازی ویلیام بلز و شوبل دین ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
در این فیلم به کارگردانی آریل زی تون وژولین سری خواهید دید: گروهی از جوانان که مهارت آکروباتیک دارند برای نجات جان دوستشان که نیاز به پیوند قلب دارد، دست به سرقت از خانه شهردار منطقه می زنند. ولی در حین سرقت به اسراری از فساد او پی می برند و ….
فیلم سینمایی « یاماکاسی » محصول سال ۲۰۰۱ فرانسه در ژانر حادثه ای و پلیسی ساخته شده است.
فیلم سینمایی « جنت ۲ » به کارگردانی کوریال دشموخ و تهیه کنندگیماهیش بی هات ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ ازشبکه سه سیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی ویرن باسویا و مانیش چودهاری محصول سال ۲۰۱۲ هند خواهید دید: مرد جوانی به نام سونو که قاچاق اسلحه انجام می دهد . توسط پلیسی به نام راگو مامور می شود تا بزرگترین قاچاقچی خرید و فروش اسلحه را که به نام هنگل است به دام اندازد . چندی بعد سونو به دکتر جوانی به نام جان وی علاقمند می شود و به خود قول می دهد تا دیگر سمت کارهای خلاف نرود . آن دو با هم ازدواج می کنند و جان وی به او می گوید که پدرش برای دیدن آنها به نزدشان می آید . او ناگهان متوجه می شود که پدر جان وی همان هنگل است و سعی می کند تا
فیلم سینمایی « قبر مشترک » به کارگردانی رضا درگزی جمعه ۶ بهمن ماه ساعت۱۰:۳۰ از شبکـه سه سیما بازپخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : زن و مردی می خواهند علی رغم سن بالا از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده نصف مایملک شوهرش به نام او شود. درگیری آنها بالا می گیرد. آقا سیف اله به شخصی بدهی دارد که تصمیم می گیرد با دادن سند قبری که قبلاً خریده طلبکار را راضی کند.
حمید لولائی و مریم امیر جلالی در فیلم سینمایی « قبرمشترک » بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « حرفه ای ها » با بازی داریوش فرهنگ، حنانه شهشهانی، گیتی ساعتچی و مجید جوزانی ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود.
در این فیلم به کارگردانی پوران درخشنده خواهید دید: یک شرکت هرمی کاملاٌ حرفه ای در تهران راه اندازی می شود که گردانندگان اصلی آن ( که تحت لوای این شرکت کلاهبرداری های عمده انجام می دادند ) مدیر شرکت و دستیار حرفه ای اوست. بعد از چندی دستیار او با ایجاد یک مسئله احساسی به او رو دست می‌زند. به این ترتیب که دختری را به عنوان دختر مدیر که از وجود او بی اطلاع بوده به او معرفی می کند و با همدستی آن دختر کلاهبرداری بزرگ از شرکت انجام می شود و خیلی زود زندگی اقتصادی مدیر نابود می‌شود و به علت ورشکستگی و بدهکاری به زندان می افتد . همزمان پیش از رفتن به زندان می فهمد که قضیه داشتن یک دختر یک فریب بزرگ بوده ، لذا بعد از آزادی از زندان به سراغ همسر سابق خود می رود و متوجه می شود که
فیلم تلویزیونی « حرفه ای ها » محصول سال ۱۳۸۸ در ژانر پلیسی ، اجتماعی و شهر ساخته شده است.

شـبـکـه چـهـار
فیلم سینمایی « دروازه آتش » با بازی گونر جرج و کورینا هارفوخ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : ساندرا که ریاست کمیته سلاح را در آلمان بر عهده دارد. مورد سوء قصد قرار می‌گیرد. هری گوا که از دوستان قدیمی اوست و مامور حفظ جان ساندر می باشد در طی این سوء قصد به سوی مردی که قصد شلیک گلوله را دارد ، شلیک می کند و باعث مرگ او می شود . این پرونده ابعاد گسترده تری می یابد و آنها با یک گروه مافیای اسلحه برخورد می کنند و حالا ساندرا و محافظش با احتیاط تمام این پرونده را پیگیری کنند. زیرا
فیلم سینمایی « دروازه آتش » محصول سال ۱۹۷۲ آلمان ، توسط کاسپار هلید باخ کارگردانی شده است.
فیلم سینمایی « باغ های کندلوس » به کارگردانی ایرج کریمی و با بازی محمدرضا فروتن، خزر معصومی، بهناز جعفری، شاهرخ فروتنیان و مسعود کرامتی ، محصول سال ۱۳۸۳ سینمای ایران ، جمعه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری آمده : بیژن که سال ها در خارج از کشور زندگی می کرده، به ایران برمی گردد و دوستانش علی و سعید با دیدن او، به یاد دوستان قدیمی و از دنیا رفته شان کاوه و آبان می افتند که زوج اهل هنر و عاشقی بودند و در افجه در خانه ای ییلاقی زندگی می کردند. آبان که برای گذران زندگی، از همان اوایل نقاشی را رها کرد و کارمند بانک شد، فهمید که سرطان دارد و بیماری اش پیشرفت هم کرده است. او شدت بیماری اش را از کاوه پنهان کرد و اتفاقاً کاوه زودتر از او از دنیا رفت. حالا سال‌ها گذشته و علی و سعید دیگر یادشان نمی آید که زمانی آن ها هم همسران شان را دوست داشتند اما حالا آنها از زندگی مشترکشان راضی نیستند و
فیلم سینمایی « یک زندگی ساده » به کارگردانی آن هویی و با بازی اندی لائو، دینی ایپ، پال چون و فولی وانگ ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه « سینما۴ » از شبکه چهار سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان محصول سال ۲۰۱۱ هنگ کنگ فیلم آمده : چانگ چون چاوو، پس از ۶۰ سال خدمتکاری در ۴ نسل از خاندان لیانگ، تصمیم می گیرد خود را بازنشسته کند. از این رو به درخواست خود به خانه سالمندان منتقل شده و سعی می کند با همسالانش خو بگیرد، که در نهایت نیز با شرایط موجود این امر امکان پذیر نمی شود. او به کمک راجر نوه یکی از دوستانش، از خانه سالمندان به خانه خود منتقل شده در عین بازنشستگی با دوستانش مراوده می نماید و سرانجام

شـبـکـه تـهــران
فیلم سینمایی « نهنگ آزاد ۲ » به کارگردانی دی وایت اچ لیتل و با بازی جیسون جیمز ریچتر، مایکل مدسن و فرانسیس کاپرا ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال ۱۹۹۵ فرانسه وآمریکا از این قرار است که : جسی پس از اینکه سعی کرد نهنگی به نام ویلی را وارد آب های آزاد نماید ، این بار سه سال بعد از این ماجراها می خواهد جلوی کشتار نهنگ ها را بگیرد.
فیلم سینمایی « منظره شناور » به کارگردانی میوست لای ، ۴۰ دقیقه با مداد روز جمعه ۶ بهمن ماه از شبکه تهران بازپخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال ۲۰۰۳ چین آمده : مان زنی است که پس از مرگ شوهرش سم برای یافتن محل نقاشی که او آن را به تصویر کشیده و آرزوی دیدن آن را داشته به سرزمین مادری او و جایی که او کودکیش را گذرانده می رود. یکی از اقوام سم به نام تانگ به او اتاقی اجاره می دهد و مان به تانگ قول می دهد در آرایشگاه او کار کند به شرط اینکه او هم در عوض در پیدا کردن محل نقاشی به او کمک کند. مان و تانگ نمی توانند محل نقاشی را بیابند و تانگ از ست که یک پستچی محلی است می خواهد که
فیلم تلویزیونی « دارا و ندار » به کارگردانی مسعود ده نمکی ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش می شود.
داستان فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی همچون نفیسه روشن ، بهنوش بختیاری و فتحعلی اویسی از این قرار است که : تیمور گلچین مرد مسن ، خودخواه و ثروتمندیست که تمامی دارائیش را فروخته و در امر ساختمان سازی در دبی سرمایه گذاری کرده و برای همیشه به آنجا می رود.در مسیر فرودگاه او با حاجی فیروزی برخورد لفظی پیدا می کند و حاجی فیروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار می گوید. در دبی تیمور به طور غیر منتظره ای با عوارض بحران اقتصادی جهانی مواجه می شود و می فهمد شریک ایرانی اش فرار کرده است و….

شـبـکـه شما
فیلم تلویزیونی « حکایت دوستان » به کارگردانی غلامرضا صفایی تبریزی و تهیه کنندگی اکبر آزمند ، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می شود.
« حکایت دوستان » روایت چند دوست قدیمی است که پس از سال ها یکدیگر را پیدا کرده اند و با زندگی جدید هم آشنا می شوند.
آرش تاج، منوچهر والی زاده ، محمد رضا نوروزی، رضا تبریزی، محمد ابهری و زری برومند در این فیلم از تولیدات سال جاری صدا و سیمای مرکز البرز در ژانر اجتماعی و خانوادگی بازی کرده اند.
فیلم تلویزیونی « غلامرضا » با بازی میثم عبادی ، مرتضی اسماعیلی، یعقوب صباحی، شیوا خسرو مهر، حسین جانی بیگ ، رامونا شاه و منوچهر علیپور ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : غلامرضا به عنوان اولین گزینه استان برای اردوی انتخابی تیم ملی کشتی نوجوانان انتخاب شده است. پدر مجید در حین کار دچار جراحت شدیدی می شود و غلامرضا علاوه بر تمرینات سخت کشتی برای تامین نیاز خانواده مجبور به کارگری می شود. جلال حریف غلامرضا است ، اما در برابر او حرف زیادی برای گفتن ندارد، برای همین ….
فیلم تلویزیونی « غلامرضا » به کارگردانی هاشم علیانی مقدم و تهیه کنندگی روح الله امیری از تولیدات سال جاری صدا و سیمای مرکز همدان است.

شبکه آموزش
فیلم تلویزیونی « فقط بیست » به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی داوود قچاق ، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۰:۱۵ از شبکـه آموزش پخش می شود .
داستان این فیلم با بازی محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمی ، حمیدرضا دلاوری و شهرام قاعدی از این قرار است که : پدرخانواده ای ادعا دارد که اجدادش ریاضی دان بوده اند و حالا بچه هایش نیز باید ریاضی دان بشوند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند تا ریاضی پسرش، رحیم خوب شود. تا اینکه رحیم یک عینک پیدا می کند و با گذاشتن این عینک بر چشمانش دگرگون شده و شبیه انیشتن می شود.

شبکه قرآن و معارف سیما
فیلم تلویزیونی « فریدون مهربان است » به کارگردانی حمید نعمت‏الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی حسن پورشیرازی، محمدرضا هدایتی، آشا محرابی، علی سلیمانی آمده : فریدون مدت‏هاست از زندگی دلسرد شده است تا اینکه با زن کارگری آشنا می‏شود.

شـبـکـه نمـایـش
فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « گره آخر » ، « رامکال ( قسمت ۶ )» ، « عسل » ، « شب شکن » ، « آدمکش » و « اولین خون » پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۳، ۱۵ ، ۱۷ ، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « شب زده » ، « رامکال ( قسمت ۷ )» ،« ویزون تله » ، «معامله‌گر»، « شورعشق » و « تله مرگ » ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن ماه از شبکه نمایش پخش می شود .



http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


انتقاد تند نمایندگان اسپانیا از قطع شبکه های ایرانی

 Movahedi20130123163552337

نمایندگان حزب چپ متحد از دولت آن کشور خواسته‌اند دلیل حذف شبکه‌های ایرانی از ماهواره هیسپا ست را کتبا به پارلمان توضیح دهد.
آن‌ها همچنین دولت اسپانیا را به سرکوب آزادی بیان و دخالت در امور شرکت‌های خصوصی بر خلاف قوانین داخلی آن کشور و اتحادیه اروپا متهم کرده‌اند.
در نامه نمایندگان مجلس اسپانیا به دولت آن کشور از بیانیه کمیته یهودیان آمریکا در تجلیل از حرکت مادرید در قطع شبکه‌های ایرانی یاد شده و از دولت خواسته شده است، توضیح دهد که آیا در دیدار ماه اکتبر وزیر خارجه با آن لابی صهیونیستی طرح قطع شبکه‌های ایرانی بررسی شده است یا خیر.
همچنین در این نامه از دولت خواسته شده است مبنای حقوقی استناد شده در قطع شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی را به روشنی اعلام کند، چرا که اتحادیه اروپا رسما در نامه‌ای از این ماجرا سلب مسئولیت کرده و شرکت اروپایی یوتل ست را مسئول حمله به رسانه‌های ایرانی جلوه داده است.
نمایندگان مجلس اسپانیا نیز در نامه خود به تابعیت اسرائیلی رئیس شرکت یوتل ست اشاره کرده و وی را جلودار حملات اخیر به رسانه‌های ایران در اروپا معرفی کرده‌اند.
همچنین این نمایندگان به دولت هشدار داده‌اند شبکه‌های هیسپان تی‌وی و پرس تی‌‌وی می‌توانند طبق قوانین آن کشور از دولت اسپانیا شکایت کنند.
شرکت هیسپا ست اسپانیا در دسامبر سال ۲۰۱۲ طی یک اقدام بحث‌برانگیز، شبکه پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی ایران را از پخش ماهواره‌ای آن کشور حذف کرد.
این اقدام در حالی صورت گرفت که شبکه هیسپان تی‌وی به عنوان یک مؤسسه رسانه‌ای رسما در کشور اسپانیا و طبق قوانین اتحادیه اروپا مشغول فعالیت رسانه‌ای است.
هیسپاست متعلق به شرکت‌های مخابراتی خصوصی شامل تلفونیکا و یوتل ست و بخش دولتی اسپانیایی شامل انستیتو ملی فن‌آوری هوافضا و شرکت دولتی صنایع سنگین است.
مدیر این شرکت خانم النا پیسانرو است که پیش از این مشاور اقتصادی نخست وزیر اسپانیا و سخنگوی اقتصادی یکی از احزاب عمده آن کشور بوده است. وی در سال ۲۰۱۲ مسئولیت ریاست هیسپا ست را به عهده گرفته و با هماهنگی معاون مخابرات دولت، ویکتور کالبو سوتلو، و با دستور سهامدار عمده اسرائیلی- فرانسوی شرکت به حملات گسترده‌ای علیه رسانه‌های ایرانی در اسپانیا و آمریکای لاتین دست زده است.
تلویزیون اسپانیایی زبان ایرانی هیسپان تی‌وی در فعالیت یک سال گذشته خود موفق شده است مخاطبین بسیاری در کشورهای اسپانیایی زبان دنیا جذب کند؛ این شبکه با بهره‌گیری از فناوری HD و خبرنگاران حرفه‌ای و مطرح در اسپانیا و آمریکای لاتین جای خود را در میان رسانه‌های اسپانیایی زبان دنیا باز کرده تا پیام صلح و عدالت‌خواهی مردم ایران را در این مناطق جاری سازد.
همچنین تلویزیون انگلیسی زبان ایران، پرس تی‌وی، با حضور در تمامی نقاط حادثه‌خیز دنیا و با پوشش گسترده رویدادهای جهان با نگاهی نو، خشم سران کشورهای غربی را برانگیخته چنان که این شبکه در چندین کشور اروپایی از جمله اسپانیا، انگلیس و آلمان مورد هجوم دولت‌های به ظاهر طرفدار آزادی بیان قرار گرفته است.
در امریکا نیز باراک اوباما، رئیس جمهور آن کشور پس از امضای لایحه نظامی ۲۰۱۳، برای اولین بار تحریم‌‌های شدیدی علیه رسانه‌های ایرانی وضع کرد.


http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


بهترین محصول شرکت استارست در سال ۲۰۱۲

 STARSAT.2000hd.ace-00

با توجه به درخواست بی کران شما بازدیدکنندگان محترم ، ما را بر آن داشت تا بهترین دستگاه شرکت استارست را به شما معرفی کنیم، این دستگاه  ۲۰۰۰HD ACE نام دارد.

http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/STARSAT.2000hd.ace-02.jpg

STARSAT.2000hd.ace-00
مادربورد:GSM3606ME نسخه III
پردازنده: ALI3606
فلش: ۸ MB
RAM نوع: DDR2 128

این مشخصات دستگاه را جز سریع ترین دستگاه Wallach معرفی  و ساخته شده است و پاسخ به کانال های رمزگذاری شده از راه دور و باز با دانش که استارست ۸۸۰۰HD به تازگی منتشر شده با ۲ تیونر است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر