۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

دوم بهمن ماه سال نود و یک

بازگشت شبکه۲۴Bبه ماهواره الیاهست


http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/20100118538.jpg 
شبکه پخش موزیک خارجی با فرمت HD مجددا در ماهواره یاهست روی ایر رفت .
پروایدر پخش کننده CAST 247 میباشد .
۱۲۰۳۴
V
27500

 http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
چه کسی دستور توقیف پخش شبکه های ایرانی در اسپانیا را داد ؟

Hispan TV   
حدود یک ماهه پیش اداره کل ارتباطات ماهواره ایی اعلام کرد شرکت اسپانیایی خدمات ماهواره‌یی «هیسپا ست» روز جمعه (۲۱ دسامبر، اول دی)، شبکه‌های انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی و اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی ایران را به خاطر آن‌چه تحریم رییس صدا و سیمای ایران می‌نامد، از فهرست پخش ماهواره‌یی خود در اسپانیا و امریکای لاتین حذف کرد. یکی دیگر از شرکت‌های خدمات ماهواره‌یی اروپا، در اقدامی دیگر علیه آزادی بیان، به شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی ایران تعرض کرده است. پرس تی وی اعلام کرد، شرکت اسپانیایی هیسپاست شبکه‌های پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی را از روز جمعه (اول دی) از ماهواره حذف می‌کند. این شرکت همچنین به شرکت اورون، دیگر شرکت خدمات ماهواره‌یی دستور داده است تا ارسال امواج این دو شبکه بین‌المللی را متوقف کند. اورون می‌گوید قطع شبکه‌های پرس تی وی و هیسپان تی وی به دنبال اقدام مشابه شرکت فرانسوی یوتل‌ست صورت می‌گیرد که پیشتر پخش چندین شبکه ماهواره‌یی و ایستگاه رادیویی ایرانی را متوقف کرده است.
این شرکت می‌گوید، این شبکه‌ها «به خاطر تعبیر گسترده از قوانین اتحادیه اروپا» از ماهواره حذف می‌شوند. اورون می‌گوید از آنجایی که اتحادیه اروپا رییس صدا و سیما ایران را در لیست سیاه قرار داده است، پخش هیسپان تی‌وی و پرس تی‌وی باید قطع شود. این در حالی است که هیسپان تی‌وی رسما در اسپانیا ثبت شده است و بر اساس قوانین رسانه‌یی این کشور فعالیت می‌کند و از سوی دیگر اتحادیه اروپا به پرس تی‌وی گفته است که تحریم‌های ضد ایرانی این اتحادیه شامل حال رسانه‌های این کشور نخواهد شد. یوتل‌ست بخشی از سهام هیسپاست را در اختیار دارد؛ همچنین مدیر اجرایی فرانسوی- اسرائیلی یوتل ست مسؤول موج تعرضات اخیر به رسانه های ایرانی در اروپا به شمار می‌آید.
به گزارش امروزناء حالا پس از گذشت یک ماه اپراتور ماهواره ایی “ Hispasat ” اسپانیا رسما علت قطع برنامه های شبکه “ هیسپان تی‌وی ” را درخواست وزیر امور خارجه از امور مخابرات و جامعه اطلاعات (SETSI) این کشور عنوان کرده و جالبتر در جایی برنامه های ایستگاه های تلویزیونی ایرانی را مطابق با قانون عمومی ارتباطات سمعی و بصری نمی دانند . قبلا مسئولان کشورمان بارها این حرکت اپراتور را حمله آشکار بر آزادی بیان و وجود این شبکه را ساخت پل بین مردم ایران، امریکا لاتین، اروپا و خاور میانه، اعلام کرده بودند .
شبکه تلویزیونی “ هیسپان تی‌وی “ در ماه ژانویه ۲۰۱۲ به طور رسمی توسط رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران، محمود احمدی نژاد راه اندازی شده بود .

 http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
حمید شبخیز هم از خواب بیدار شد


http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2012/11/itn.jpg   
پس از ورود شبکه هایی چون ” من و تو ” و سری شبکه های ” جم ” شبکه های لس انجلسی با ریزش بیننده بسیار مواجه بودند حالا با مشکلاتی که برای یکی از رسانه های پربیننده رخ داده مدیران تلویزیون های لس انجلسی به تکاپو افتادند تا شاید بینندگان رخت بسته ی خود را دوباره بتوانند به دست اورند . یکی از این رسانه ها شبکه حمید شبخیز یا ITN می باشد که در چند روز قبل کیفیت تصویری خود را به ۳ مگابیت در ثانیه با کیفیت صدای ۱۲۸ رسانده که نوید اغازی دوباره را به بینندگان خود می دهد . البته محض اطلاع دوستان باید به عرض برسانیم از نظر دانش فنی کیفیت صدای پایین تر از ۱۲۸ فقط و فقط ۶۴ می باشد که منسوخ شده و بین بازه ۶۴ تا ۱۲۸ اصلا پرووایدرها کیفیت صدایی برای هیچ شبکه ایی ارائه نمی کنند که در بعضی از وبلاگ ها و انجمن ها به عنوان مزاح عنوان شده بود !
برای اولین بار به گزارش امروزناء این شبکه تلویزیونی حتی قرار است برای عید نوروز و بعد از آن در یک فرکانس و فرستنده دیگر از ماهواره یوتلست هاتبرد نیز پخش شود که شاید موجب رضایت بینندگانش شود . لازم به ذکر می باشد اکثر بینندگان این شبکه در امریکا امارات و در نهایت اروپا و ایران می باشند 

 http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
کلاهبرداری شبکه مهاجر از ایرانیها

 mohajer 
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام روش های کلاهبرداری شبکه ماهواره ای مهاجر از بینندگانش خواست تا از شرکت در مسابقات پیامکی شبکه های فارسی زبان بدون مجوز خودداری کنند.
به گزارش مهر رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت :به دنبال بررسی های انجام گرفته مشخص شد، اخیرا شبکه تلویزیونی “مهاجر” در برنامه های خود اقدام به پخش مسابقه به صورت زیر نویس نموده و از شرکت کنندگان می خواهد پاسخ های خود را به دو شماره اعلام شده پیامک کنند.
سرهنگ محمدی افزود:پس از آن خانمی از طریق تلفن همراه باشرکت کنندگان در مسابقه تماس برقرار کرده و عنوان می دارد که مخاطب در مسابقه برنده شده است و می بایستی مبلغ دویست و شش هزار و ۶۶۶ ریال به شماره حساب ذکر شده واریز کند.
وی تصریح کرد: سپس این افراد از سادگی مخاطب سوء استفاده و بعداز مدتی با شگردهای متقلبانه مجدد اعلام می دارند مبلغ نهصد و شصت و شش هزارو ۶۶۶ ریال دیگر را از طریق پاکت به کد پستی عنوان شده ارسال کنند و نهایتا از پاسخ دادن خودداری و بدین گونه از مخاطبان خود کلاهبرداری می کنند.
این مقام آگاه در پایان ضمن اشاره به تاثیرمخرب ماهواره بر افکار، باورها و گرایش های انسان به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با اینگونه تبلیغات و افراد احتیاط کرده و فریب وعده های دروغ آنان را نخورند و این را بدانند که کلاهبرداران در پی کسب سود و منفعت همواره با ترفندهای مختلف از مردم خصوصا افراد ساده لوح و زود باور جامعه اقدام به کلاهبرداری می کنند.


http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png
ای پارازیت خودت بگو ، سرطان‌زا هستی یا نه؟

 n00086997-b

جوان نوشت: یک روز عده‌ای در جامعه منتشر می‌کنند که پارازیت‌های ماهواره‌ای سرطانزاست؛ مردم سرشان درد می‌گیرد یا مثلاً برای هر بیماری و ناخوشی دیگری، وقتی به این یک عده (که پزشک هم هستند) مراجعه می‌کنند، جواب می‌شنوند: «علت بیماری شما پارازیت‌های ماهواره‌ای است». افراد مبتلا به سرطان که به همین یک عده مراجعه می‌کنند، جواب می‌شنوند: «پارازیت‌های ماهواره‌ای باعث ابتلای شما به سرطان شده». جنین زوج‌ها که سقط می‌شود، همین یک عده به آنها می‌گویند: «پارازیت‌های ماهواره‌ای مقصر هستند
همزمان عده‌ای دیگر، در واکنش به این حرف و حدیث‌ها، با قاطعیت هرچه تمام می‌گویند که سرطانزا بودن پارازیت‌های ماهواره‌ای صحت ندارد. همین دیروز، محمداسماعیل اکبری، رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست شورای سیاستگذاری رادیو سلامت که با موضوع تأثیر امواج رادیویی و پارازیت‌ها در سلامت برگزار شد، اظهار کرد: «از نظر علمی، تأثیر پارازیت بر سلامت، مردود است و قابل استناد نیست.» البته او این نکته را هم تصریح کرد که عده‌ای با اهداف سیاسی چنین شایعه‌ای را در جامعه منتشر کرده‌اند.
ما هم قبول داریم که عده‌ای همه چیز را سیاسی می‌بینند حتی دوزرده بودن تخم مرغ را! به خاطر همین هم با آنها که مبتلا به بیماری «همه چیز را سیاسی دیدن» هستند، هیچ کاری نداریم! اما مدت‌های مدید و سالیان متمادی است که عده‌ای پچ‌پچ و گروهی هم در رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند که «پارازیت، سرطانزاست». خیلی‌ها هم باورشان شده که سرطان، ارمغان پارازیت‌های ماهواره‌ای است.
در چنین شرایطی با این «باور»- چه درست و چه غلط- چه کنیم؟! شکل گرفتن «باور به سرطانزا بودن پارازیت» چه درست و چه نادرست- نقش تلقینی بسیار پررنگی را ایفا می‌کند و حتی اگر این امواج واقعاً سرطانزا هم نباشند، تلقین سرطانزا بودن آن، کار خودش را می‌کند و افرادی که باورشان شده، در معرض خطر قرار می‌گیرند.
این یک اصل است: «ترس از ابتلا به یک بیماری، ۵۰ درصد، احتمال مبتلا شدن به آن را افزایش می‌دهد.» اما سؤال اصلی اینجاست که اگر این امواج سرطان نمی‌آورند چرا عده‌ای سخن خلاف واقع می‌گویند؟! هدف این افراد از چنین اقدامی چیست؟ و چرا با این اشخاص که با سلامت و روان مردم بازی می‌کنند، برخورد نمی‌شود؟ و اگر این امواج واقعاً سرطانزا هستند، چرا جواب درست و درمانی به پرسش افکار عمومی در این باره داده نمی‌شود؟ ما که حسابی گیج شدیم!
فکر کنم بهترین راه برای رسیدن به پاسخ اصلی، تسلیم شدن به این رؤیاست که خیال کنیم پارازیت جان دارد و حرف می‌زند و خودمان از او بپرسیم: «‌ای پارازیت! خودت بگو؛ سرطانزا هستی یا نه؟»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر