۱۳۹۱ دی ۲۴, یکشنبه

بیست و چهارم دی ماه سال نود و یک

کدهای BISS
Channel: Global TV PALAPA (113°E)
Frequence: 03934:06500:H 113°E
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: B0D75EE5A292CF03
http://www.img4up.com/up2/18720711299160665842.png
 شبکه تلویزیونی 24 ساعته غیر تکراری از ایتالیا به زبان فارسی 
تلویزیون سینولایو
 
    شبکه تلویزیونی 24 ساعته غیر تکراری از ایتالیا به زبان فارسی و آذری با کیفیت استاندارد صوتی و تصویری اروپا با درجه A این شبکه جهانی تازه تاسیس در حال تکمیل کادر فنی ، اداری و اجرایی خود در تمام زمینه ها بوده و در حال حاضر ساختمان دفتر اصلی ماهواره وساختمان های شعب خریداری شده و در حال تجهیز و دکوراسیون با استفاده از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات تلویزیونی ساخت ایتالیا می باشد.
فرکانس شبکه با کیفیت MEG 4 پخش خواهد شد و بزودی فرکانس آزمایشی از طریق نشریات و کانال های تلوزیونی به اطلاع همگان خواهد رسید.
براساس برنامه پیش بینی شده دیرترین زمان آغاز پخش نهایی 28 مهر ماه است و پخش آزمایشی پس از پایان بازی های جام جهانی 2010 آغاز خواهد شد. سینولایو از تمام علاقه مندان به همکاری به صورت ثابت و قراردادی در تمام زمینه ها
دعوت به عمل می آورد. اولویت به ترتیب : با ایرانیان مقیم ایتالیا ، ایرانیان مقیم سایر نقاط اروپا ، ایرانیان ساکن کالیفورنیا ، ایرانیان ساکن امارات ، و در نهایت ایرانیان ساکن مالزی می باشد. ولی چنانچه افرادی با قابلیت بالای ارائه رسته مربوطه بتواند نظر مثبت کارشناسان شبکه را جذب نماید ،هیچگونه اولویت منطقه سکونت در نظر گرفته نمی شود و امکان اسکان و اقامت در واحد مورد نیاز نیز توسط شبکه سینو لایو تامین خواهد شد. لذا از علاقه مندان به همکاری دعوت می شود CV خود را به همراه عکس پرسنلی و علاقه مندان حضور تصویری عکس تمام قد خود را نیز به همراه CV به آدرس ایمیل : info@synolive.tv ارسال نمایند . سینولایو دوبلور فارسی و آذری زبان در تمام کاراکتر های سنی را نیز نیاز داشته و از افراد منتخب به هزینه سفر شرکت تست صدا و یا بازی و یا مجری خواهد گرفت.
عمده برنامه های سینولایو در ایتالیا تهیه شده و با دوبله فارسی و زیر نویس آذری و یا دوبله آذری با زیر نویس فارسی پخش خواهد شد. مجموعه برنامه های زنده سینولایو در طول هفته به حدود 50 ساعت می رسد. سینولایو یک شبکه خانوادگی آموزشی تفریحی و تجاری است و به هیچ یک از گروه های ----- وابسته نبوده و فقط بخشی از آن توسط دولت در ایتالیا از حامی مالی برخوردار است و هزینه های اصلی این شبکه توسط صاحبان مشاغل و صنایع ایتالیایی تامین می گردد و این شبکه هیچگونه اسپانسر غیر ایتالیایی را نمی پذیرد .
    info@synolive.tv / synolive@gmail.com
    SYNOLIVE - TV
 تبصره : سینولایو برای خریداران مشاغل و صنایع و یا شرکای مالی غیر ایتالیایی که از طریق سینولون گروپ متصل هستند با
 شرایط ویژه ای تبلیغ و اسپانسری خواهد داشت. تلویزیون سینولایو شبکه تلویزیونی 24 ساعته غیر تکراری از ایتالیا به زبان فارسی و آذری با کیفیت استاندارد صوتی و تصویری اروپا با درجه A این شبکه جهانی تازه تاسیس در حال تکمیل کادر فنی ، اداری و اجرایی خود در تمام زمینه ها بوده و در حال حاضر ساختمان دفتر اصلی ماهواره وساختمان های شعب خریداری شده و در حال تجهیز و دکوراسیون با استفاده از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات تلویزیونی ساخت ایتالیا می باشد.
فرکانس شبکه با کیفیت MEG 4 پخش خواهد شد و بزودی فرکانس آزمایشی از طریق نشریات و کانال های تلوزیونی به اطلاع همگان خواهد رسید.
براساس برنامه پیش بینی شده دیرترین زمان آغاز پخش نهایی 28 مهر ماه است و پخش آزمایشی پس از پایان بازی های جام جهانی 2010 آغاز خواهد شد.

زمان شروع به کار این شبکه در سایت خودش http://www.synolive.tv/ روز 20 ام ماه اکتبر در ساعت 20 و 10 دقیقه اعلام شده است.
http://www.img4up.com/up2/18720711299160665842.png
http://nasaserver.org/wp-content/themes/wtj-parandvpn/images/vije.gif

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر