۱۳۹۱ بهمن ۱۸, چهارشنبه

هجدهم بهمن ماه سال نود و یک

کدهای BISS
 
Channel: Music Now (8.0°W)
Frequence: 11045:08500:H 8.0W
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: 831D3BDB7FFF37B5

***

Channel: PTV Sports
Frequence: 04004:03333:V 38°E
sid+ecm: : 0001 1FFF
key: 71D3A9AAC7F61EAA

***

Channel: Barca TV
Frequence: 11207:05632:H 10°E
sid+ecm: : 000F 1FFF
key: 0306202909020510
 http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


نسخه جداگانه شبکه ” iFilm ” برای مخاطبان انگلیسی زبان

 http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/ifilm.jpg

شبکه برون مرزی صداو سیما ” ifilm ” که به پخش فیلم و مجموعه ایرانی برای جهان عرب به زبان عربی و فارسی می پردازد در حال حاضر نسخه جداگانه ایی برای مخاطبان انگلیسی زبان راه اندازی کرده است . به گزارش امروزناء این شبکه از طریق موقعیت ۱۳ درجه شرقی و ماهواره یوتلست هاتبرد پخش خود را آغاز کرده است .

مشخصات دریافت :
iFilm English:
Eutelsat Hot Bird 13B (13°E)
tp. 153 (11,565 GHz, pol. H, SR: 27500, FEC: 3/4; DVB-S/QPSK)

ID: iFILM English
PID V: 8010 (MPEG-2/SD)
PID A: 8110
PID PCR: 8010
SID: 810
PID PMT: 1810
Kodowanie: brak

دیگر پارامتر فنی این موقعیت :
12,015 , pol. H, SR 27500, FEC: 3/4; DVB-S/QPSK

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


پخش مستند حیات وحش “زندگی” از شبکه مستند سیما

http://enapress.tk/wp-content/uploads/2013/02/LIFE.jpg


پخش مستند حیات وحش زندگی از شبکه مستند سیما آغاز شد
مستند زندگی (Life) یکی از زیباترین و پرخرج ترین مستندهای ساخته شده حیات وحش در تاریخ تلویزیون و محصول سال ۲۰۰۹ تلویزیون بی بی سی می باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این مستند که در مدت چهار سال و با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیون پوند ساخته شده، از دوربین هایی با قابلیت تصویربرداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه استفاده شده است.
مستند “زندگی” در ده قسمت پنجاه دقیقه ای زیر تولید شده است:
۱- چالشهای زندگی
۲- خزندگان و دوزیستان
۳- پستانداران
۴- ماهیان
۵- پرندگان
۶- موجوداتی از اعماق
۷- شکار و شکارچیان
۸- حشرات
۹- گیاهان
۱۰- پستانداران نخستین
مستند “زندگی” از روز پانزدهم بهمن ماه ۹۱، روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه مستند سیما پخش می شود.
هر قسمت از این برنامه دو روز بعد و در دو نوبت، در ساعتهای ۰۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ روزهای فرد تکرار خواهد شد.
بر خلاف تصمیم خوبی که برای پخش این برنامه از شبکه مستند سیما گرفته شده است، زمان انتخاب شده برای پخش اصلی آن چندان مناسب نبوده و عده زیادی از علاقمندان برنامه های مستند امکان تماشای آن در زمانهای مشخص شده را نخواهند داشت که امید است دست اندرکاران شبکه مستند، زمان مناسب تری را برای پخش این برنامه اختصاص دهند.
شبکه مستند سیما علاوه بر فرستنده های دوم دیجیتال در سراسر کشور، از طریق فرکانس ۱۱۹۰۰ / عمودی / ۲۷۵۰۰ ماهواره بدر (عربست) نیز قابل دریافت می باشد.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


سامانه دیجیتال شهر آرادان استان سمنان راه اندازی شد

 http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2012/11/IRIBkhuzestan-LOGO.gif

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ در چهارمین روز از دهه فجر با حضور رهی استاندار سمنان ، شهباز فرماندار آرادان و مسلمان قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی سامانه دیجیتال شهر آرادان راه اندازی شد.
در این مراسم دکتررهی، استان سمنان را از نظر سیگنال رسانی دیجیتال پیشرو دانست و گفت : در بعضی از شهرهای مهم کشور هنوزاین سامانه راه اندازی نشده است در حالی که در استان سمنان بسیاری از شهرها و روستاها از این نعمت برخوردارند .
علی مسلمان قائم مقام صدا و سیما یکی از سیاستهای سازمان در افق رسانه را کیفیت بخشیدن و سیگنال رسانی و دریافت مطلوب تصاویر دریافتی از سوی مخاطبان دانست و گفت : در همین راستا گذر از سیستم آنالوگ به دیجیتال در دستور کار سازمان قرار گرفت و خوشبختانه شتاب خیلی خوبی داشته است .
وی افزود: در دولت نهم و دهم مصوبات خوبی دراین خصوص داشتیم و قدمهای موثری نیز در استان و کشور برداشته شده است .
قائم مقام صدا و سیما بیان داشت : سیستم استودیوها و فرستنده های صدا و سیمای مرکز سمنان مجهز به دستگاههای دیجیتال شده و در چرخه کامل دیجیتال قرار گرفته است و مخاطبان صدا و سیما در مراکز شهرستانها می توانند تصاویر تلویزیونی و صدای شبکه های رادیویی را با کیفیت مطلوب ببینند و بشنوند.

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


پشتیبانی رسانه ملی از تلویزیون لهستان

 http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2012/08/irib_logo.jpg

سازمان صداوسیمای ایران آمادگی خود را برای کمک به توسعه فنی و حرفه ای رادیو تلویزیون لهستان اعلام کرد .
به گزارش خبرنگارروابط عمومی رسانه ملی سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما در دیدار با جولیوس براون رئیس تلویزیون لهستان گفت : ایران ولهستان از بسیاری جهات مشترکات بسیار خوب و نزدیکی دارند وهمین امر می تواند در گسترش وهمکاری متقابل رسانه ای ما موثر باشد . موسوی مقدم گفت : مردم لهستان مردمانی بسیار سخت کوش وپرتلاش و دارای هویت و عقبه تاریخی عمیقی هستند . وی افزود: با توجه به اینکه در پی جنگ جهانی دوم تعداد کثیری از لهستانی ها به ایران پناه آوردند ودر سرزمین ما سکنی گزیدند لذا مردم ایران همواره احترام ویژه ای برای مردم لهستان قائلند وهمین امر موجب نزدیکی دو ملت شده است .
موسوی مقدم همچنین با تاکید براینکه دوستی دوملت می تواند در تعاملات وهمکاری رسانه ای بین دو کشور ایران ولهستان موثر واقع شود اظهار داشت: با توجه به نزدیکی مردمان دو کشور ما می توانیم در تولیدات رادیوئی وتلویزیونی همکاریهای بسیار خوبی داشته باشیم وارتباطات قوی برقرار کنیم .
موسوی مقدم گفت: مایلیم که در خصوص تبادل برنامه های تلویزیونی ، گسترش تامین برنامه، کمک به برنامه های خبری ، ارائه خدمات فنی ،آموزش پرسنل و ارائه راهکارهای نوین رسانه ای به تلویزیون لهستان کمک کنیم .
جولیوس براون رئیس تلویزیون لهستان هم در این دیدار گفت : ما نیازمند کمک های رسانه ای سازمان صداوسیما هستیم . وی ضمن تشکر از حمایت ها وکمک های رسانه ملی از تلویزیون لهستان گفت: مردم لهستان یک قرابت ونزدیکی خاصی را با مردم ایران احساس می کنند وما امروز نیازمند استفاده از تجربیات وفنآوریهای رسانه ای صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم که امیدواریم زمینه های همکاری رسانه ای بین دو کشور هرچه زودتر فراهم شود .
رئیس تلویزیون لهستان از بخش های گوناگون شبکه های آموزش، خبر ونمایش بازدید کرد .

http://upload7.ir/images/23507763981619721055.png


بازدید هیئت لهستانی از رسانه ملی

http://3mroozna.tk/wp-content/uploads/2013/01/irib1.png



رئیس تلویزیون و انجمن فیلم سازی لهستان به همراه معاون خود آندره جاشویچ با قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما ملاقات کردند .


به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل رسانه ملی ، این هیئت لهستانی که برای حضور در جشنواره فیلم فجر به ایران سفر کرده بودند با هماهنگی مرکز امور بین الملل ، از بخشهای مختلف سازمان صدا و سیما بازدید و با برخی مسئولان آن گفتگو نمودند .
بنا به اظهارات اداره ارتباط با اتحادیه ها و مجامع رسانه ای ، در این دیدار رئیس و مدیرکل همکاریهای بین المللی مرکز امور بین الملل، آقایان؛ دکتر حسینی و مینایی  و برخی مسئولان حوزه فنی نیز حضور داشتند .
 در ادامه این ملاقات آقای موسوی مقدم  قائم مقام رئیس سازمان ، برخی از ظرفیتهای رسانه ملی را بر شمرده و اذعان نمود : با توجه به نزدیکی ، قرابت و مشترکات فرهنگی دو کشور زمینه های همکاری فراهم آمده و صدا و سیما آمادگی هر گونه همکاری با تلویزیون لهستان را اعلام می نماید .
جولیوس براون رئیس تلویزیون و انجمن فیلم سازی لهستان نیز، ضمن ابراز خرسندی از حضور در تهران وجمع مسئولان رسانه ملی، این سفر را فرصت مغتنمی برای آشنایی با قابلیت های این رسانه از نزدیک دانسته و ابراز امیدواری کرد که این سفر سر آغازی برای همکاریهای رسانه ای دو کشور باشد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر