۱۳۹۱ دی ۱۱, دوشنبه

یازدهم دی ماه سال نود و یک

سقوط مرگبار نصاب ماهواره از طبقه پنجم
 

پسر جواني كه براي نصب دستگاه ماهواره وارد آپارتماني در طبقه پنجم يك ساختمان مسكوني شده بود، به طور مرموزي از پنجره يكي از اتاق‌ها به خيابان سقوط كرد و جان باخت.
به گزارش بولتن به نقل از جوان

 زن صاحبخانه گفت: مرد نصاب قصد تعرض به من داشت و زماني كه فهميد اعضاي خانواده‌ام را با خبر كرده‌‌ام مي‌خواست از پنجره فرار كند كه به خيابان سقوط كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۱ و ۳۵ دقيقه صبح روز شنبه ۹ دي ماه، رهگذراني كه در حال عبور از خيابان رهبر در تهرانپارس بودند با شنيدن صداي مهيبي متوجه شدند مرد جواني از پنجره طبقه پنجم يك ساختمان مسكوني به پياده روي خيابان سقوط كرد و لحظاتي بعد جان باخت.
لحظاتي بعد مأموران كلانتري ۱۴۴ تهرانپارس كه با تماس‌هاي مردم در محل حاضر شده بودند، قاضي قريشي زاده بازپرس كشيك ويژه قتل را از ماجرا با خبر كردند.
اولين بررسي‌ها نشان داد حسين۳۱ ساله و نصاب آنتن‌هاي ماهواره است. يكي از دوستان او به بازپرس قريشي‌زاده گفت: حسين لحظاتي پيش با تلفن همراهم تماس گرفت و از من كمك خواست. او گفت در حالي كه براي نصب ماهواره به اين خانه آمده بود از سوي بستگان زن صاحبخانه گرفتار شده است. من به سرعت خودم را به ساختمان رساندم و ديدم عده‌اي جلوي ساختمان جمع شده‌اند. بعد به سرعت وارد ساختمان شدم و به طبقه پنجم رفتم. از مردي كه داخل آپارتمان بود سراغ حسين را گرفتم و او گفت دوستم خودش را از پنجره به پايين پرتاب كرده است. همان لحظه بود كه فهميدم مردم دور جسد حسين جمع شده‌اند. لحظاتي بعد مأموران وارد آپارتمان شدند و با در شكسته اتاق خواب در حالي كه قفل بود مواجه شدند. مأموران بعد از وارد شدن به اتاق متوجه شدند توري سيمي پنجره‌اي كه حسين از آن سقوط كرده پاره شده است.
زن صاحب خانه كه شيرين نام داشت به قاضي قريشي زاده گفت: امروز صبح وقتي شوهرم از خانه بيرون رفت با نصاب ماهواره تماس گرفتم و خواستم براي نصب به خانه ما بيايد. بعد هم از زن همسايه خواستم تا به خانه ما بيايد تا تنها نباشم. لحظاتي بعد در حالي كه من و زن همسايه در حال قليان كشيدن بوديم، نصاب به خانه ما آمد. او وقتي ديد كه ما دو زن تنها هستيم قصد آزار‌مان را داشت كه با او درگير شديم. او با مشت به صورتم زد، اما نگذاشتيم از خانه خارج شود و با خواهر شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم با شوهرش به كمك ما بيايند. لحظاتي بعد نصاب كه قصد داشت فرار كند در اتاق خواب را شكست، اما خواهر شوهرم به همراه شوهرش از راه رسيدند و ابتدا در خانه را قفل كردند و با شوهرم تماس گرفتند تا به خانه بيايد، اما نصاب كه خيلي ترسيده بود از پنجره قصد فرار داشت كه به داخل خيابان سقوط كرد.
فاميل اين زن وقتي از سوي بازپرس قريشي‌‌زاده مورد بازجويي قرار گرفت، گفت: دقايقي پيش به سرعت من و همسرم با تماس شيرين خودمان را به محل رسانديم. وقتي به آپارتمان رسيديم، مرد نصاب قصد فرار داشت كه با ديدن من به اتاق خواب رفت و من در اتاق خواب را در حالي كه شيرين و زن همسايه هم داخل بودند با كليد قفل كردم و با برادر زنم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم. بعد ازاين من هرچقدر دنبال كليد گشتم تا شيرين و زن همسايه را بيرون بياورم پيدا نكردم. به همين خاطر در را شكستيم. مرد نصاب كه خيلي ترسيده بود از پنجره قصد فرار داشت و به پايين سقوط كرد.
در پايان، جسد به دستور قاضي قريشي‌زاده براي انجام آزمايشات لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارآگاهان تقي و زن صاحبخانه و زن همسايه را براي تحقيقات بيشتر بازداشت كردند. تحقيقات براي روشن‌شدن علت سقوط مرگبار نصاب ماهواره ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر